top of page

Group

Public·1 member

Real Betis Aris Limassol kijken live 9 november 2023

Volg hier de live voetbalverslaggeving van de Rode Duivels, Eerste en Tweede ... Aris Limassol - Real Betis. 26/10 18:45. Plaats Kolossi Stadion Alphamega ...

Met in deze episode: Jaden Montnor, de 21-jarige aanvaller die het tweede van Almere City achter zich liet voor een avontuur in de Champions League. Montnor kende een avontuur in Oostenrijk en kwam daarna terecht in Cyprus, bij Aris Limassol. Een aanpassing voor de Amsterdammer, maar hij heeft het naar zijn zin. [VOETBAL] Ajax Brighton Hove Albion kijken stream 9 november 5 uur geleden — De coach van Brighton & Hove Albion spreekt in de aanloop naar de wedstrijd tegen Ajax lovende woorden over zijn verdediger. Voetbalcenter Live. Europa League. LASK LAS. 18:45. Union USG Union · Stade Real Betis BET. 21:00. Aris Limassol ARI Aris Limassol · AEK AEK. Ook omdat er genoeg gelijkenissen zijn. "De mensen hier zijn heel direct, net als in Amsterdam. Bijna iedereen praat ook Engels hier, Grieks hoor je bijna niet. Er zijn ook gewoon heel veel buitenlanders. Het is heel chill leven hier. Ik heb niets te klagen. In Oostenrijk zie je alleen maar bos, dat is hier gelukkig anders. " 'Op mijn tiende werd ik gescout door Manchester City'De carrière van Montnor begon in Amsterdam. Zeeburgia was zijn eerste club, waarna hij speelde in de jeugd van FC Utrecht, AZ en Almere City. Toch had het ook anders kunnen lopen. "Op mijn tiende werd ik gescout door Manchester City. " Het lukte Limassol niet om door te stoten naar het hoofdtoernooi van de Champions League, maar wel zitten de Cyprioten nu in een geweldige poule met Real Betis, Rangers FC en Sparta Praag in de Europa League. "Ja, het is een heerlijke poule. Het zijn toch wel spelers met wie je op FIFA hebt gespeeld. Bijvoorbeeld een Isco, dat is toch wel een grote jongen. Thuis hebben we ook al gewonnen van Rangers, dus kansloos zijn we zeker niet. " Premier League-doel en eventuele terugkeer naar NederlandMontnor is inmiddels helemaal gesetteld in Cyprus en maakt het daar de verdedigers knap lastig. Net als zijn voorbeeld dat doet in Italië. Aris Limassol Real Betis kijken live 26/10/2023 Live HD Aris Limassol Real Betis kijken live 26/10/2023 Live HD 1 sep 2023 — De wedstrijd Real Betis - AC Sparta Prague live online op azscore.com begint op . Van Almere City naar de Champions League: 'Ik ben een type Rashford of Leão'In onze rubriek genaamd VP's Avonturiers spreekt VoetbalPrimeur met een in Nederland bekende voetballer die ver buiten de landsgrenzen actief is. Hoe gaat het er in verschillende uithoeken van de wereld aan toe, zowel op voetballend als menselijk vlak? Het komt allemaal voorbij. Aris Limassol - Real Betis Samenvatting Volg de live Voetbal-wedstrijd van de UEFA Europa League tussen Aris Limassol en Real Betis met Eurosport. De wedstrijd begint om 18:45 op 26 oktober 2023. "Ik zou mezelf omschrijven als een Marcus Rashford of Rafael Leão, zo'n type speler. Ik denk toch wel meer Leão, hem vind ik een van de beste spelers op dit moment. Als je gaat kijken op tv, lijkt het alsof hij niet zo snel is. Maar als je écht z'n wedstrijd kijkt: hij gaat zo met gemak langs je. Het is echt ongelofelijk. " Wat betreft de toekomst zit Montnor nog prima in Cyprus, maar hij heeft ook nog een droom. Aris Limassol - Real Betis: live kijken op tv en online 26 okt 2023 — Zo kun je met live stream op tv + online naar Aris Limassol - Real Betis kijken in de Europa League op donderdag 26 oktober 2023 om 18:45. Aris Limassol – Rangers FC: live kijken op tv en online | 5 Gerelateerde berichten ; 21-09, Sparta Praag – Aris Limassol: live kijken op tv en online | 21 september 2023 | Europa League ; 21-09, Rangers FC – Real Betis: ... "Sturm Graz wilde mij toen hebben, net als Slovan Bratislava, Vitesse en Excelsior. De Nederlandse clubs waren toen veel te afwachtend. Duurde veel te lang, dus heb ik een andere keuze gemaakt. " Schitteren in Champions LeagueVoor Montnor pakte die keuze geweldig uit, want in Cyprus maakte de aanvaller zijn debuut in de voorronde van de Champions League. "Dat is toch gewoon een droom die uitkomt. Als kleine jongen doe je het eigenlijk allemaal hiervoor. Ik voetbal vanaf mijn negende of tiende, dan kijk je altijd naar de Champions League. Als je daar dan zelf mag staan en dan ook nog eens scoort, dat is gewoon een mooi moment. Van Almere City naar de Champions League Montnor kende een avontuur in Oostenrijk en kwam daarna terecht in Cyprus, bij Aris Limassol. Real Betis, Rangers FC en Sparta Praag in de Europa League. "Ja ... Aris Limassol-Real Betis Sevilla (26-10-2023) 26 okt 2023 — Bekijk alles rondom de wedstrijd Aris Limassol-Real Betis Sevilla (26-10-2023)

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

©2025 by DerDieDas Inc.

bottom of page